مراقبتی و نگهداری خودرو

روش استفاده از انواع خوشبو کننده های ماشین

روش استفاده از انواع خوشبو کننده های ماشین

روش استفاده از انواع خوشبو کننده های ماشین

خوشبو کننده های متنوعی تا به امروز به بازار عرضه شده اند. یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید خوشبو کنند های ماشین شرکت Areon است که انواعی از این محصول را تا کنون به بازار ارائه کرده است. خوشبو کنند های کارتی میله ای، کارتی پلاستیکی، عروسکی و کنسروی  از انواع این محصول هستند. روش استفاده از انواع خوشبو کننده های ماشین مسئله مهمی است که باید به آن پرداخته شود تا بهترین کارایی را داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به نحوه مصرف آنان بپردازیم.

 

خوشبو کننده ماشین refreshment Areon رایحه Ocean

 

خوشبو کننده های کارتی پلاستیکی

در ابتدا پوشش روی محصول را جدا کنید. پلمب پلاستیکی ای که بر روی چوب پنبه پایین محصول قرار دارد را بلند کنید. با بلند کردن این پلاستیک، مایع خوشبو کننده درون میله به آرامی شروع به چکیدن بر روی چوب پنبه می کند. چوب پنبه برای مدت دو ماه مرطوب باقی می ماند و محیط خودروی شما را خوشبو می کند.

 

 

 

خوشبو کننده ماشین Areon رایحه Vanilla

خوشبو کننده های کارتی میله ای

خوشبو کنند های کارتی میله ای نیز کارکرد مشابه با خوشبو کنند های پلاستیکی دارند. به چند نکته که درباره استفاده از این محصول وجود دارد توجه کنید. در قسمت پشت این محصول یک تکه پلاستیکی وجود دارد که پلمب آن می باشد. باید این پلمب را به صورت نود درجه قرار دهید تا بشکند و رایحه درون میله شروع به پخش شدن کند. در هنگام تکان خوردن ماشین، این مایع بر روی ورقه اطراف میله پخش می شود و فضای ماشین شما را خوشبو می کند.

 

 

 

خوشبو کننده ماشین Smile Areon رایحه Vanilla

خوشبو کننده های چوبی، کنسروی و عروسکی روش استفاده ساده تری دارند. در مورد این دو محصول تنها کافیست که خوشبو کننده را از پلمب خارج کرده و اهرم اصلی آن را باز کنید. برای افزایش ماندگار خوشبو کنند های کنسروی بهتر است که تمام پلمب را به یک باره باز نکنید و هر هفته مقداری از آن را خارج کنید. در طول مدت چهار هفته، به آرامی کل پلمب را باز کنید. با این روش رایحه کنسرو تا دو ماه ماندگاری خواهد داشت.

 

تمامی انواع این محصول بر روی وبسایت kafi3d موجود هستند. خوشبو کننده های Areon تا دو سال تاریخ انقضا دارند. باید توجه داشته باشید که از زمان باز شدن پلمب، حداکثر تا دو ماه رایحه ماندگاری خواهد داشت. به همین علت تنها هنگامی که قصد استفاده از محصول را داشتید، پلمب را باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *